PersonalHelpdeskCockpit; a reverse helpdesk tracking app. #oipd

Reverse helpdesk tracker app tool

PersonalHelpdeskCockpit is een reverse helpdesk logger en tracker tool.

Wat als je al je contacten en communicaties met helpdesks zelf zou loggen? Zou je dan makkelijker kunnen argumenteren wat en waarom er weer iets is misgegaan? Waarschijnlijk wel. Misschien is dat ook wel de hoofdreden waarom al jouw communicaties via verschillende kanalen niet transparant terug aangeboden worden.

Hoe werkt het?
Je stelt een helpdesk contact e-mail in vanwaar en waaruit je communiceert met helpdesks. Je belt enkel naar helpdesks via de tool (en jouw persoonlijke code) waardoor je gesprekken mee opgenomen worden. Je inventariseert en categoriseert de communicaties. Wanneer er iets misgaat, heb je genoeg munitie om in discussie te gaan. Te gebruiken met bouwvakkers, telco’s en andere mensen die hun afspraken niet nakomen…

If you are curious what the idea is about in English, Google Translate to the rescue. If you don’t understand much or feel that Google Translate isn’t working, you can always suggest in a comment that I should translate a particluar idea quick and dirty 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s